venerdì, maggio 26, 2006

El Barça és el millor que hi ha


Uffa, che difficile cominciare...De fet no sé si escriure en català, en castellano o in italiano! Mah, si vedrà.

Com tots sabeu ara fa una setmaneta el Barça va guanyar la seva segona copa d'Europa i jo hi era!! Que bo poder dir d'aquí a uns anys "jo hi vaig ser"! La Tour Eiffel encara tremola de la festassa que vam fer els catalans, tot i que en realitat no tots érem catalans i és que aquest Barça desperta moltes passions internacionals. Al Stade de Farnce, asseguts als graons del meu costat tenia a un parell de nois probablement d'origen marroquí que seguien amb tanta emoció el partit i cantaven amb nosaltres encara que sense entendre massa bé què corejàvem, però és que aquella nit érem tots barcelonistes,
no importava d'on veniem o qui érem. Ens unien els colors d'una bandera i els crits a una d' "olele olala ser del Barça és el millor que hi ha!". I a mi fins i tot em saltava alguna llagrimeta de tantes emocions juntes! I com diuen que una imagen vale mas que mil palabras aqui us en deixo constància:


3 Comments:

At 1:59 PM, Blogger FA said...

Sí, sí, hi vas ser a París!

I l'agost de 1992 vas veure Albert Ferrer, Pep Guardiola, Luis Enrique, Kiko i alguns altres que no recordo guanyar la medalla d'or dels JJ.OO. al Camp Nou.

Sigue publicando trozos llenos de sentimiento y emociones como este, en castellano, in italiano o en català, tant se val!

.

 
At 2:10 PM, Blogger bruixilda said...

Jo el vaig veure per la tele, però també em queien llagrimetes!!! Visca el Barça i Visca Catalunya!

 
At 1:14 AM, Blogger Diana said...

Àlex acabo de veure ara els teus comentaris...No saps quina festa es va fer a Itàlia quan van guanyar el mundial, els del Barça fem soroll però els italians són encara més exagerats, però és clar era el país sencer que ho celebrava i altres afegits com jo!

 

Posta un commento

<< Home